EMMA <3

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hejsan bloggen! Igår åkte jag in till stan, käkade hos min kusin och pratade lite! Sen mötte jag upp Emma som jag inte träffat på aaaaasläge. Vi umgicks varendaste dag förut i typ tre år haha. Har iallafall känt henne i 6 år nu och det var helt underbart att ses igen! Vi åkte hem till henne, snackade, lyssnade på musik, bara catchade upp litegrann! Stannade i några timmar och sen åkte jag hem till mig där min baby var. Vi kollade på ''The green mile'' ääääälskar den filmen!!!
 
Idag ska jag träffa upp en fritidsledare och hon ska visa mig danssalen och så ska jag få träffa mina elever. YAY! Är så himla taggad och glad för detta! Kommer ha mia EGNA klasser. Sjukt! Efter det så ska jag till träningen!
Ha en fin fin dag. Puss puss!
 
 
 
 
Hittills till EMMA <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: