hell naaah

| Postat i: Emi - Interior Design, Emis days
0
Hej på er. Shit vilken migrän jag har, helt sjukt. Igår var jag på In & Finn i Haninge med mamma och mormor och köpte mitt marockanska bord som är lite lägre och större, så nu har jag två, yay! Köpte lite doftpåsar också och tog mina träningsskor som legat där ett tag! När jag kom hem fixade jag bordet osv, sen fick jag dåliga nyheter och mådde jättedåligt så jag åkte till killen. Idag mår jag lite bättre förutom migränen då.
 
Vi har köpt en ny tvättmaskin så nu kan jag också tvätta för nu KAN jag, haha. Emi is growing up, lol. Här har ni bordet iallafall, det ingick 12 små lyktor som man även kan använda som dricks-glas :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till hell naaah





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: