honesty

| Postat i: Emis days
0
Jag ska vara helt ärlig. De senaste 3 månaderna har nog varit de värsta i mitt liv. Jag har inget jobb, jag har inte många vänner att träffa för typ ingen har tid nuförtiden. Jag känner mig misslyckad på alla jävla tänkbara sätt. Ingen kommer nånsin kunna vara stolt över mig, lite så känner jag. Jag ligger bara i min säng om dagarna och jag tröstäter hela tiden, vilket kanske är rätt bra då jag äntligen gått upp två kilo, men ändå. Jag har absolut ingen inspiration till att klä mig snyggt, sminka mig eller skriva nya texter eller pyssla. Just nu är jag pretty much at the bottom. Så ifall bloggen bara dör, så är det därför. Som pricken över i:et måste jag köpa p-piller, jag MÅSTE gå till tandläkaren för jag kan inte ens tugga längre och det gör sjukt ont, jag måste kolla upp min höft som värkt sen jag var 14..men jag kan inte. För att jag inte lyckats få ett jobb. Jag är väldigt öppen jag vet, men det är för att jag absolut inte har många läsare och de flesta är vänner o familj. Aja, skitsamma. Jag mår iallafall SKIT..aldrig mått såhär och jag längtar till dagen då allt vänder..Är verkligen, verkligen trött på att gråta. Japp!
 
Så om NÅGON vet någon som vet någon som kan fixa en plats till mig i butik eller något så snälla hör av er. Jag saknar den glada lyckliga Emilia och jag vet att många gör det för det är typ det enda jag får höra..
 
Ta hand om er. Vi hörs när jag har något kul å lägga upp!
Hittills till honesty





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: