sjukling

| Postat i: Emis days
0
Jag har haft den (förmodligen) värsta veckan i mitt liv. Det började som en vanlig förkylning, sedan fick jag otroligt ont i magen vilket utvecklades till att mina höfter och ländryggen höll på att gå av. Jag har inte kunnat sova, äta, ingenting. Bara gråtit, lidit och gått ner i vikt. Det har strålat ut smärta i hela min kropp vilket resulterat i att jag nu är otroligt svag, blek, påsig under ögonen och väldigt sliten. Nu börjar det bli bättre men jag vågar inte säga något mer asså. Har hunnit med ett sjukhusbesök och åkt i ambulans, varit rökfri i en vecka (!) och blivit omhändertagen av pojken min. Trodde det skulle vara jättesvårt att inte röka men helt ärligt, det bästa är att sluta när man är sjuk! När jag har ont i halsen kan jag inte röka, sen har jag helt enkelt ingen lust. Och nu räcker det med att jag bara luktar så mår jag illa haha. Jag saknar själva grejen och att ha något att hålla i, men det finns så mycket annat, men vi får väl se hur länge jag klarar mig hehe :)
 
Nu vill jag bli frisk så att jag kan undervisa, gå på intervjuer och dansa! Åh.
 
 
Hittills till sjukling





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: