10 facts about me

| Postat i: Emi - get to know me
0
Jag tror på spöken.
Jag hatar att folk tränger sig in på bussen om man väntat längst.
Stearinljus: mitt beroende. Farligt men sant.
Har en hatkärlek till vitlök, så gott men lukten försvinner fan inte!
Jag älskar att känna på bakplåtspapper, haha.
Jag följer alltid recept men de blir ändå fel vad jag än lagar/bakar!
Jätterädd för trafiken, håller mig alltid till ljusen och är superförsiktig.
Jag verkligen hatar ''nakna'' naglar, får panik!!! Måla de förfan!
Jag har nånting för rymden, ända sen en teater när jag var liten.
Jag hatar rosor, men om någon ska envisas så vill jag ha ROSA rosor, inte röda. För klyschigt.
 
 
Hittills till 10 facts about me





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: