First page of 2014

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hello my dearest readers! Beundrar er som fortfarande klickar sig in här trots att min blogg är såååå tråkig! Jag har den mest för mig själv, för att lägga in bilder osv och för att ha något att läsa och kolla på när man ibland kollar tillbaka osv :)
 
Igår var vi hos min kille i Tullinge. Det var typ tio grabbar och jag...sen kom Söder och hans tjej hehe. Hana var förbi en stund och det var superkul att vi hann ses! Vi alla samlades runt fem, ba snackade, drack lite smått osv. Sen vid åtta, nio så började vi dricka lite mer! Ja, ni vet vad man gör på nyår hehe, jag och baby dansade lite (naaaw) och sen var det dags för grabbarna att smälla raketer. ''Wohooo'', nej jag var livrädd hahaha! Iallafall, efter tolvslaget gick vi alla in och fortsatte ''festen'' men jag blev så pigg och mest sugen på att dammsuga, plocka undan alla flaskor osv och diska. Och thank god för idag hade det sett kaos ut! Vi la oss vid fem kanske då de sista gästerna drog men somnade inte förrns halv åtta så ni kan ju förstå hur TRÖTT jag är idag då jag bara sov till ett. Hehe ''bara''.
 
Vid tre idag åkte jag från baby till min moster Anna där familjen var bjuden för lite käk! Oxfilé, potatis osv, massssa gott. Har världens matkoma nu och kommer somna närsomhelst men ska försöka att inte göra det ;)
 
Hoppas ni hade en fin nyårsafton och hoppas ni har drömmar, mål och planer även för detta år :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till First page of 2014





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: