hinna ikapp

| Postat i: Emis days, Emis music, reggae&dancehall
1
Träningen gick bra, eller ja, helt okej. Jag har inte dansat på en månad och känner att jag tappat jättemycket under den korta tiden. Måste verkligen få bort min stelhet, utforska lite mer vad jag kan och inte kan och bara ha kämpaglöden! Vi hade superkul idag iallafall, filmade lite, flamsade lite, nice liksom! Får se om nån klipper ihop videon, då lägger jag upp den här ofc :) Låten här nere körde vi till!
 
Men nu ska jag sova, imorgon ska jag till *secret destination* kan inte säga vart för den personen läser min blogg och vill inte förstöra något thehehe. Jaja godnatt pusspuss!
 
 
Hittills till hinna ikapp


paui

haha secret person :) Tack förresten för överraskningen, hade absolut ingen aning förrän jag såg er från fönstret :) Love ya!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: