my 21st birthday

| Postat i: Emi pics, Emis days
0
Hejsan hoppsan! Idag fyllde jag hela 21 år, hoho, vad tiden går! Känns som att jag hade min 20de födelsedag igår liksom. Jaja! Vaknade upp med min fina pojke, käkade frukost, fick present från han och sen så chillade vi tills familjen kom! Inte alla kom men det var okej ändå för jag fick ha både Hana och Felicia där också hihi. Sen så sjöng min moster Paulina för mig åååå rysningar gånger tusen, den kvinnan alltså! Iallafall, vi käkade mormors goda kinamat och efter blev det DUMLETÅRTA! När alla dragit så åkte jag och Hana till Heron och åt frozen yoghurt, drack en skitäcklig drink och avslutade på donken of course!!!
 
Ja, har haft den bästa födelsedagen på många år och den finaste presenten är självklart från pappa samt från Hana (EN ZEBRARYGGSÄCK!!!!!!!!! JAG DÖR!!)
 
 
 
/ Riktigt jävla glad tjej
 
 
Hittills till my 21st birthday





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: