så mycket kärlek

| Postat i: Emis days
4
Sitter & läser lite mail av mina fina läsare, de få som är kvar. Alltså bästa ni. Jag får aldrig kommentarer på bloggen längre så är chockad att det ens rullar in mail. Har läst både gamla och nya och fyfan vad ni gör mig glad. Alla dessa ord om att jag är äkta att jag bara talar sanning, om livet och att vara en vanlig tjej, hur stark jag är osvosv alltsååååååå ni förstår inte hur VARM jag blir inomords. De få läsarna som är kvar är den enda anledningen till att jag fortsätter skriva. Skiter i om jag har 100, 50 eller 12 läsare, jag bloggar sålänge jag har över 5! Hehe :)
 
Ni är så fina, verkligen. Det ger mig hopp om en bättre värld där människor är så snälla mot varandra som ni är mot mig fast jag kanske inte alltid förtjänar det.En fråga bara: Finns det några läsare kvar här som följt mig från början? Kan ni då svara på en fråga? Vad är det ni tycker om med min blogg och vad är det som fått er att fortsätta klicka er in här? PUSSSSSS!!!!!
Hittills till så mycket kärlek


Josefiné

Jag har läst din blogg i ca två år nu och jag tycker du blviit mycket ärligare, och du liksom erkänner att det är OKEJ att vara överdrivet lycklig men även otroligt ledsen. När jag klickar in mig här finns det alltid olika saker, antingen vackra bilder på dig, härlig musik eller otroligt BRA TEXER!! Fortsätt, skit i om du har en läsare kvar, skriv FÖR DIN SKULL <3

Anonym

Läst din blogg sen 2010 för att din personlighet dödar. Du verkligen bestämmer dig för saker och slutar inte förrns du fått det. Som med USA.... du kämpade ååå kämpade tills den dåliga nyheten och nu har du nya mål! skitbraa :)

sophie

alltid lika spännande att gå in på din blogg. du skriver oftast om intressanta saker. kan inte komma på nåt exakt. Men det som gör att jag läser den till största del är att bloggen är mysig. Hatar att läsa om överklass tjejer eller människor som har det så himla bra hela tiden. Så skönt med en "verklig" blogg. eller vad man ska säga.
Läst bloggen sen 2010 till och från :)

Svar: Heheh aww tackar! Försöker hålla mig till verklighet och sanning :)
Emilia Marley

Anonym

Har läst din blogg sen du inte dansade över huvud taget, och jag kommer ihåg att allt du ville vara att dansa och du kämpade för det. Titta var långt du har kommit! Du är med i en stor dansgrupp och hela Blackout Family är mina idoler. Tycker alla ni är så grymma. Dessutom känner jag igen mig en hel del i det du skriver. Dock tycker jag att du ska lägga upp lite mer bilder i bloggen, och dansvideos från uppträdanden :)

Svar: Sötis, tack! Jag tar inte så mycket foton längre för jag gör inte så mycket å vi lägger inte ut så mkt dansgrejer men vi ska börja så håll utkik! :)
Emilia Marley




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: