Welcome Otilia!

| Postat i: Emis days
0
Hellluuuuu! Igår kväll kom lilla Otilia till världen! Jag och min kusin la oss vid tolv men vi låg och snackade om allllllllllttttt mellan himmel och helvete (haha) till typ två, otroligt bra kväll! Det gick superbra att vara med lillan både igår och idag, när hon sov så städade jag lite och vid två kom min moster å hennes man hem med minstingen hehe. Otroligt gullig liten tjej! Jag fick en sååå otroligt fin belöning. Ett BUSSKORT. YAY, så nu kan jag åka till träningen och buss/tåg-luffa hur mycket jag vill! (Inte för att jag brukar göra det men kul att möjligheten finns haha). Nu ska jag städa lite i mitt rum och ta en dusch :)
 
 
 
 
Hittills till Welcome Otilia!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: