emi, just being happy

| Postat i: Emi pics
2
 
 
 
Hittills till emi, just being happy


Anonym

Jättefin :)

blyg

Hej! Jag har läst din blogg i över ett år nu och kom ihåg att du hade skrivit i din presentation att du var bisexuell och jag undrade bara om du har "kommit ut" för din familj och hur dom reagerade. Jag insåg för några månader att jag också var det men det är endast få som vet.
Du är jättefin förresten, din nya ljusa hårfärg ser riktigt fräsch ut!

Svar: Hej! Tack så hemskt mycket för att du läser, känns kul med andra läsare än vänner och familj! Samma dag som jag skrev inlägget fick alla veta, alla som jag ville skulle veta iallafall. Sedan har det bara spridits. Det blev inte så stora reaktioner tack och lov, även om det skulle bli uppror eller så, så skulle jag aldrig dölja vem jag är och vad jag dras till! Ta modet och lev ditt liv som DU vill, på DITT sätt. Lycka till, och tack!!! :) kram!
Emilia Marley




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: