ett mail som fick mitt hjärta alldeles varmt

| Postat i: Emi answers
1
Hej Emilia. Jag ville inte kommentera detta på din blogg, vet inte varför. Kändes mer personligt på mail :) Om du vill kan du svara på bloggen, spelar ej roll. Hur mår du? Jag gillar att läsa din blogg, den är så personlig och rolig att läsa. Jag gillar din personlighet, det du gillar, liksom pyssla, bra musik och sånt. Jättekul. Jag har läst din blogg i snart två år och det känns som att jag känner dig. Du vet liksom inte vem jag är eller nåt om mig, men jag ville bara säga att jag beundrar dig, inspireras av dig och jag vill bli en lika bra förebild som du en dag! Hur känns det inför Spanien? Är du nervösm vad har du för tankar? Jag är säker på att du kommer få en bra tid där, bara njut! Kram Melissa
 
Gulligaste ever. HEJ MELISSA! Jag mår bra tack, det är mycket på gång nu den sista veckan i Sverige! Tack snälla, det betyder jättemycket för mig att någon uppskattar det jag gör här på min lilla blogg. Och ja, alla vill väl kanske vara en bra förebild, nyckeln till det är att jag alltid är mig själv. I allt jag gör. Spanien, ja herregud. Jag är så himla nervös, jag vet inte riktig för vad..men jag är det. Jag tror att jag mest är exalterad, nu ska jag liksom göra det jag velat så länge nu. Och detta har jag sett fram emot i 7 månader då jag köpte kursen. Jag ville plugga utomlands och det ska jag göra, en intensivkurs, men ändå! Jag ser fram emot alla människor jag kommer att träffa, jag ser fram emot att träna i Spanien, att upptäcka nya saker, ny mat, ny kultur, allt. Jag ska njuta utav varendaste sekund. Samtidigt är jag väldigt ledsen, jag har aldrig varit ifrån min mamma så länge, vi står varann väldigt nära även om vi bråkar mycket. Min pojkvän kommer ju att vara här också och jag blir tårögd utav tanken på att vara utan honom så länge. Han är min lilla pusselbit, vi funkar bäst tillsammans. Men i slutändan kommer allt vara värt det, ensamheten, tårarna (som jag inte hoppas fälla), hemlängtan osv. Det kommer att bli mitt livs största upplevelse, hittills iallafall. Tack för dina fina ord. Puss!
Hittills till ett mail som fick mitt hjärta alldeles varmt


Anonym

Cute:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: