glad

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
1
Goddagens! Allt bra? Här är det fint! Är jätteglad då jag fick ett samtal imorse och blev erbjuden jobb hela September! Ska provjobba sista veckan i juli så får vi se hur det går! Hoppas allt går bra och att jag trivs så får man lite pengar i Oktober hehe :) Börjar känna mig lite stressad inför Spanien haha, mycket som ska fixas innan! Igår hade vi träning och det var superkul! Jag och Amanda var så jävla taggade på å dansa haha! Vi filmade även en kort liten koreografi, ska bara kolla med henne om det är okej att jag lägger ut den! :) Efter träningen träffade jag Hana och vi käkade på TacoBar i Gamla Stan! Massa VM-folk där som trummade och dansade, haha jätteskön stämning! Idag ska jag undervisa och direkt till träningen efter det! Ha en fin fin dag! Puss!
 
 
Jag & Amanda på klubben i Finland
 
 
Hittills till glad


Paui

Grattis till jobbet Emi! Jag visste att du skulle få det du e så duktig. Det kommer va fantastiskt i spanien också, kom ihåg att allt blir vad man gör det till! love!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: