jobbdag två

| Postat i: Emis days
0
Halloj! Igår jobbade jag inte utan den dagen bytte jag mot lördag (ob haha). Jag låg hemma och vilade för att jag hade lite problem med min kropp haha...på kvällen åkte jag till killen, vi spelade basket med hans kompis, var lite livrädda för blixt&åska osv osv, somnade i skaplig tid också, greaaaat! Så idag var jobbdag nummer två! Kör 12-18:15 fram till lördag då jag kör till 13 eftersom jag undervisar! Det gick bra idag, otroligt mycket kunder, jättemycket nytt att lära sig och i vissa stunder känns allting hopplöst, men det går bra, jag klarar kassan, det är småsaker som måste banka sig in i huvudet och jag hoppas det häder också! Annars kommer det bli jäkligt tufft, lära sig allt nu, åka till Spanien och lära sig något heeeelt annat och sen komma tillbaka när det är högsäsog, haha tummen upp! Det ska nog gå bra, positive mind... ;) Nu ska jag duscha och sedan blir det lite småpyssel, ni få se är jag är klar... :)
 
 
Otroligt vacker himmel igår, bilden är inte redigerad och jag tycker detta är perfekt, inte för mycket och inte för lite. Vad vår jord är breathtaking :)
 
 
 
Hittills till jobbdag två





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: