krigare typ

| Postat i: Emi - Creative
1
Jag började pyssla..sen gick jag ut med Hana en stund, haha, så bra gick det! Jag kom hem efter någon timme och har nu suttit i köket i hundra timmar känns det som och pysslat! Jag gjorde om en tråkig vit liten bok (som jag ska ha i Spanien under lektionerna) med hjälp utav lite bilder från en tidning, den blev genast roligare att se på! Inte så proffsigt, men ändå liksom! Har även hållt på med pärlplattor, en liten kollektion som mina småtjejer ska sälja under This is Alby-festivalen. Snart klar, bara några nyckelringar och kylskåpsmagneter till!
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
Hittills till krigare typ


Anonym

De blev ju sååå mkt bättre :D man får motivation till att skriva i det iaf :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: