okej hur lycklig kan man vara?!

| Postat i: Emis days
1
ALLTSÅ. HEJ! Jag hade nog världens bästa morgon. Vaknade upp till världens finaste sms av killen, mamma sa att det finns nybryggt kaffe (yay!), jag hade ashög musik på (hon brukar sova länge men på sistone har hon gått upp tidigt så då behöver man inte vara tyst hehe) som fick hela min kropp att bubbla av glädje, jag åt en mäktig frukost och allt var bara GOOD VIBES! Dagen på jobbet gick otroooooligt fort! På lunchen träffade jag min kusin och snackade lite osv, nice att jobba nära varann! Haft en otroligt bra dag bara och jag tackar alla möjliga gudar för det :)
 
 
 
Hittills till okej hur lycklig kan man vara?!


Paui

Kul att höra positiva nyheter :) tiden går fort när man har kul! Har man kul på jobbet så är väl allt gött? Loooove

Svar: DE E GÖTT DE! :D buzka
Emilia Marley




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: