saknat min blogg <3

| Postat i: Emis days
0
Heeeeej! Åh jag har verkligen saknat min blogg hehe. Allt blir så mycket roligare med snygga kamera-bilder! Känns som att jag bloggat mer när jag fått kameran? Anyway!
 
Igår solade jag lite utanför danssalen innan min klass och det var sååå skönt! Mina småtjejer fick göra en egen koreografi där deras favorit-steg skulle vara med och dom gjorde det SÅÅÅÅ bra. Jag blev nästan lite tårögd hihi. Efteråt så åkte jag med familjen till Fruängens thai-ställe och käkade, så himla gott och lagom mycket. Åk dit! :) Åkte till Jonte (Tysons vän) efteråt och hängde med dom hela kvällen tills det var dags för hemgång till Tyson! Idag steg vi upp vid 10 och gick ner till stranden för att bada & sola, underbar dag! Blev träning på kvällen också
:)
 
 
Hittills till saknat min blogg <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: