such a great day

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Halloj halloj! Jag kom preciiiis hem och är helt slut! Vi var som sagt i stan och gick runt från Tc till Gamla Stan och lite fram & tillbaka hehe. Vi tog en glass, käkade kebab, bakelser, allt ni kan tänka er, lol! Jag älskar att vara med Sina & Aex, vi har som roligast ihop och det känns helt naturligt att prata engelska med dom, inte alls obekvämt eller nåt. Gillar det! Cali skulle va perfekt för mig thehe. På vägen hem fick jag å Alex skjuts av Amaury som är en barndomsvän. Dock kom jag aldrig hem för jag träffade upp Hana direkt! Vi åkte till Max, käkade, åkte runt och pratade, myspys! Min fina tjej <3
 
Nuuuu dock...nu ska jag SOVA! Bästa dagen, är jätteglad :)
 
 
 
 
Hittills till such a great day





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: