the most perfect day

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
HEJ! VILKEN DAG! HJÄRTA HJÄRTA HJÄRTA! Imorse drog jag och älsklingen till stranden och solade, svalkade oss och gosade! Vi drog hem till mig och fixade oss efter någon timme och åkte till Farsta med hans vänner hem till Robban & Blondie (hon kallas ba så hehe don't worry!)! Där fixade alla iordning mat osv o och vi grillade på deras gård. HELT UNDERBART! Varmt, bra musik, OTROLIGT bra jäkla grill-mat, de hade typ aaalllllt. Nice nice nice! Efter maten gick vi ner till sjön och satte oss där och fortsatte den fina kvällen! Vid 22 hämtade Hana upp mig och vi käkade (igen hahahaha) thai/sallad på Söder! Yum. Mat for life hehe. Jag är såååå otroligt nöjd med dagen, verkligen. Det kunde inte bli bättre! Kommer somna såååå nöjd inatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till the most perfect day





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: