vår show

| Postat i: Emis world of dance
3
Ja alltså jag vet att vi inte lagt upp nåt klipp på hela vår show, men vi blev inte så nöjda som vi trodde att vi skulle bli! Här har jag iallafall klippt ihop en video som faktiskt visar det mesta, förutom en hel dans och en halv. Men ungefär såhär såg det ut! :)
 
Hittills till vår show


Anonym

Men shittttt vad grym/grymma?!?!?

Svar: Tack så hemskt mycket!
Emilia Marley

Josse

Trodde verkligen någon skulle ha kommenterat detta inlägg under dagen. Då får jag bli den första! Tycker det ni gör är otrolligt, ni är så säkra och får allt att se så enkelt ut. Vad är ditt bästa tips för headtop? :)

Svar: Du blev nummer två! Det roliga är att någon kommenterade precis innan dig, du är linkad med någon hehe. Tack för dina fina ord förresten! Jag skulle tipsa om att gå in på youtube och söka ''How to stand on your head'' eller ''How to do a headstand'' Där förklarar de jättebra! Jag tycker det är enklare när man svankar, då får jag balans :)
Emilia Marley

Paui

Ätnligen kom videon! Ni var jätebra! Fet energi och känsla! Så stolt! Kraaam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: