work work

| Postat i: Emis days
1
Halu! Alltså, livet. ♥
Allt bra med er? Här är det toppen! Idag jobbade jag i butiken för första gången och allting gick superbra. Jag fick mycket beröm och de sa att jag lär mig otroligt bra! Yay-poäng! Kassan var lite old school och det var klurigare system när det gäller returer osv, men det gick in i skallen iallafall! :) Jag kan säga redan nu att jag trivs otroligt bra där, jag har den skönaste chefen, han är verkligen en ängel! Det är ju bara en extra tjänst för September så jag ska passa på och njuta av att jag har ett skönt jobb med otroligt schyssta kollegor osv, händer ju kanske inte överallt..Men ja, otroligt bra ställe med otroligt fina människor! Ser så mycket fram emot denna vecka där ♥
 
 
 
 
Hittills till work work


paui

You go girl! Va glad jag är för din skull. det kommer gå jättebra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: