50 days til Puerto Banus, Marbella (Malaga)

| Postat i: Emis thoughts
1
Okej, jag vet inte om jag gjort nåt inlägg om detta? Men jag gör det nu iallafall! Sitter här i min säng och lyssnar på alla dessa gamla sommar-fest-låtar och det bara pirrar i magen. Aldrig känt denna känsla! Men om 50 dagar flyttar jag till Spanieeeeeeen! Japp! I början var det tänkt att jag skulle plugga till Makeupartist i tre veckor, men jag vill stanna där och jobba ett tag efter, utforska lite liksom. Så..vi får se, men hursomhelst så åker jag den 5 Augusti och jag är SÅ nervös. På bilderna nedan ser ni området där jag kommer att bo (Dama de noche heter det) och även andra elever som utbildar sig till Dj's och Bartdender's också! Jag är SÅ taggad, dethär kommer att bli ett minne för livet! Nyss var det Januari och det kändes så långt bort och nu är det bara 50 dagar kvar? SHIT. Har inga ord, är bara så glad för detta.
 
 
 
 
Hittills till 50 days til Puerto Banus, Marbella (Malaga)


Anonym

Men SHIT vad kul!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: