a cold but good day

| Postat i: Emis days
0
Hej! Idag hade jag en bra dag med positive vibes! Jag sov rätt mycket idag..men på eftermiddagen träffade jag min älskling Hana! Vi käkade på max, sedan så åkte vi till ett mysigt ställe vid mälarhöjden och satt där med en latte och pratade massor! Vi åkte vidare till henne där vi kollade resor till spanien (hon vill hälsa på mig i augusti!) och lyssnade på musik, hon rensade bland kläder som jag fick också, yaaay hehe. Hon sydde in ett par byxor till mig också, duktiga fanskap haha! Sen så åkte vi till Heron City med hennes syster och vi såg 22 Jump Street. HAHA. 2:or av filmer brukar inte vara bra men denna var nog bättre än ettan, OTROLIGT rolig! Rekommenderar den verkligen, aldrig upplevt så mycket skratt i en biosalong, mäktigt :)
 
 
Hittills till a cold but good day





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: