böcker

| Postat i: Emi - Interior Design, Emis Inspiration
0
Alltså, jag kan sitta i timmar och kolla på bilder där folk gjort sina egna små läs-hörnor. Jag bara måste ha en läs-hörna i mitt framtida hem. Fatta hur nice att bara kunna stänga av mobilen, datorn, göra en kopp te och försvinna in i sin egna fantasi. ASNICE! Jag ska köpa en bok i månaden och göra mitt egna lilla bibliotek, hihi. Jag har älskat att läsa sen jag var liten. Nu är jag lite slarvigare men det börjar bli bättre! Jag brukade sitta på Biblioteket här i Vårby i flera timmar är jag var liten och sen hämtade mamma alltid mig. Det var liksom mitt paradis. Gick alltid därifrån väldigt nöjd haha! Läshörna på listan- Check!
 
 
 
 
 
Hittills till böcker





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: