Cause I'm happyyyy!

| Postat i: Emi pics, Emis days
0
Hey guys! Idag känner jag mig Happy! Och då tyckte jag det passade med halsbandet ja köpte igår, haha skitbra! Chillar här hemma, har lite konsert tack vare min lilla gris-högtalare jag fick av Hana haha! Helt stört hur högt det låter! I feel like Tina Turner! Lol okej nä, inte riktigt. Snart ska jag iväg till Tullinge, käka pizza, hänga osv, sen kommer baby hem från Spanien så tror jag ska med och hämta upp dom från flygplatsen! Yay! BY THE WAY, jag TROR att jag börjar gilla hur ljust mitt hår blivit! Hähä! Har tänkt på att göra det mörkare ett tag, jag trivs ju så bra i det. Men det är nog bäst att jag tänker lite till..iallafall tills jag kommer hem från Spanien! Ha en fin dag, kram!
 
 
 
 
Hittills till Cause I'm happyyyy!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: