''midsommar''

| Postat i: Emis days
0
Vilket skämt, sämsta midsommar ever, typ. Inte för att jag nånsin brytt mig om denna högtid eller högtider överhuvudtaget men ja, dagen började dåligt och slutet får vi väl se. Har varit ute med Hana och åkt lite, hon fick körkort för någon dag sen så vi var tvungna & ta en tur! Åkte lite vilse men äsch haha.
 
Och, ifall ni märker någon skillnad här så tänkte jag bara säga rakt på sak (typ bara vänner och familj som läser min blogg ändå, så de flesta kommer veta iallafall) att jag och min kille gått skilda vägar. Jag älskar honom så galet mycket, men tiden får avgöra..om vi hittar tillbaka till varandra eller ej. Två trasiga själar, tråkigt självklart och jättetufft, men somsagt, tid. Det är det vi behöver för oss själva.
 
Nu ska jag äta jordgubbar och kolla någon film. Puss!
Hittills till ''midsommar''





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: