my body..oh lord

| Postat i: Emis days
0
Hejsan hejsan, tjena tjena! Hoppas allt är bra med er! 1 JUNI IDAG! Vilket innebär ''Barnets dag'' precis som Mors dag och Fars dag. Vet inte om många visste om det men vi polacker har koll ;) Fick en sport-bh av mami vilket behövdes! Jag hinner knappt med dagarna som går, hehe. Idag hade vi intensiv träning då vi gav kritik, jämförde med hur andra gjorde danserna osv, det var jättenice att kunna rätta till sina fel osv..Kan säga att min sport-bh iiiiiinte var mysig haha = bra träning! Efter träningen drog jag och Anki och solade och pratade lite, blev hustlade av en Selecta-automat osv osv, haha. Nu har jag käkat och ska hoppa in i duschen. Verkligen HOPPA in då också. =p Ciao!
 
 
Hej från en svettig Emi!
 
Hittills till my body..oh lord





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: