new camera

| Postat i: Emis days
1
Alltså, i flera dagar har jag SUKTAT och dreglat av tanken på chokladbrownies (haha man ska inte kolla We heart it när man är hungrig). Så idag tog jag tummen ur röven och köpte brownies hehe. Nu är jag mätt och belåten! Och hallå, hur gott är det inte med mjölk till?! Fotade denna bild med min nya kamera som jag fick i namnsdag-present! Jag har dock namnsdag den 30 men det fick bli en tidig present! Kan inte säga att kameran är särskilt bra dock, den tar ganska suddiga bilder och skärpan är kräsen, man måste ha OTROLIGT bra ljus. Men den får duga tills jag har råd att köpa en ny, får kriga lite extra när jag ska fota hehe. Vore dock trevligt med sjysta bilder från Spanien!
 
 
 
 
Hittills till new camera


Anonym

Men EMILIAAAA riktig reklambild! *dreggel*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: