revolution i turku, finland!

| Postat i: Emis friends&family, Emis world of dance
0
Okeeeeeej. Så, båten i fredags gick 7:00. Vi käkade frukost på båten och när vi alla fick matkoma så la sig alla och sov. Vi vaknade runt tre och bara hängde på båten (Viking Line Grace som för övrigt är typ den bästa och finaste båten jag varit på). Vi var framme runt åtta på kvällen där vi möttes upp utav en tjej som heter Satu och hennes man. De körde oss direkt till klubben för soundcheck och vi fick känna på golvet lite. Efter soundcheck så bjöd dom på subway och det kan jag säga uppskattades! Vi var så hungriga haha. När vi ätit drog vi till hotellet som heter Holiday Inn, mysigt och bra läge! Vi började fixa oss och drog till klubben! Vi hade eget VIP-rum och öppen bar, hollaaaaa haha. Nä men vi drack inte så mycket faktiskt! Showen gick bra, eller ja, alltså ''scenen'' var liten, det var folk runtomkring oss och det var bara för lite space..jag kunde absolut gjort bättre ifrån mig, vet inte vad som hände faktiskt..är rätt besviken på det men jag ska inte klaga, för jag tappade inte bort mig eller något sånt. Vi fortsatte att festa och dansa till 4 på morgonen. När klubben stängde så fortsatte vi vår fest utanför hotellet och la oss runt 6:00 hoho..
 
På lördag morgon runt 10 så käkade jag och Stina frukost på hotellet och herreguuuud vad mäktig buffe, helt stört! Vi checkade ut runt 12, planerade våra workshops och gick runt lite i stan innan Satus man hämtade oss och körde oss till danssalen. När vi kom fram dit så fick vi massa mat och frukt, jättegulligt! Vi hade två workshops och båda gick otroligt bra, alltså det var så KUUUUUL! De finska tjejerna var SJUKT duktiga, de tog in allt vi gjorde och klarade alla akrobatiska grejer, WOW! Vår båt gick direkt efter workshopen så det var stress, men vi hann :) Ja..det var väl det.. Vi har skrattat så otroligt mycket, dansat och bara njutit. Finland is great! Alla välkomnade oss och tog hand om oss. Underbart! Gillade denna resta starkt.. ;) Ska kolla med tjejerna när videon kommer upp, då lägger jag självklart in den här!
 
Photoshoot på sundeck haha
 
Man måste ju, jag och Amanda :)
 
 
Soundcheck
 
Efterlängtad maaaat
 
Matilda förstör med att inte vilja vara med på bild haha, tråååååååkig
 
 
Hotellets gulligaste detalj haha
 
 
 
 
När klubben stängde passade jag på
 
 
 
Jag, Matilda, Amanda och Franca gick runt i lite gallerior!
 
Här satt vi och chillade innan danslektionerna!
 
 
 
Här hjälper jag och Angiie till med headtop :)