Tankar

| Postat i: Emis days
0
God kväll! Eller natt kanske det är. Åh vad jag har mycket tankar just nu! Först och främst så är det min namnsdag idag yaaaay! Imorgon är det en ny dag och ny vecka, ska undervisa i Alby och det ska även filmas till en dokumentär, yay! Jättekul! Har träning efter men jag vet inte om jag hinner, vi får se! Tänker mycket på Spanien och hur det börjar närma sig. 36 dagar kvar! Är otroligt nervös alltså..Tänker på min fina kille, som jag hör ihop med. Jag blir bara mer och mer kär i den människan. Att man kan vara så lycklig med någon, trots the struggle? Helt underbart. Jag är just nu fylld utav spänning, nervositet och glädje..det var typ det jag hade att säga theheh. Virrig som vanligt! Godnatt!
 
 
 
 
 
 
Hittills till Tankar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: