tjejmiddag!

| Postat i: Emis days
0
Hejsan lilla bloggen! Hmm, funderar på att byta design MEN det tråkiga är att jag typ glömt hur man gör, haha så fail! Ligger i min säng och chillar, är otroligt trött, dethär vädret alltså..
Igår så åkte jag till Siba för att kolla en kamera (vill ha bra bilder i Spanien) men den var ju såklart slut, så jag åkte hem och fixade mig istället! Jag och Hana hade tjejmiddag med Linnea! Åh, en gymnasie-reunion haha! Det var suuuuper trevligt! Vi åt tacos i määängder och pratade om allt mellan himmel och jord, sånt som hänt under året vi inte träffat henne liksom. Det var verkligen superkul att ses igen och vi har redan planerat in nästa gång hehe yay!
 
Idag undervisade jag och det var askul! Vi körde akrobatik och mycket styrka, duktiga småtjejer jag har! *Stolt*
 
 
 
 
 
Hittills till tjejmiddag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: