tysons student

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hej! Nu är jag hemma i Sverige igen! Tänkte berätta lite om Tysons student och nästa inlägg blir dett Finland-inlägg :)
 
Han sprang ut runt 11 på torsdagen och möttes utav ett helt gäng vänner & familj! Det togs massa bilder och typ alla grät av stolthet hehe. Vi åkte vidare hem till honom där mottagningen var och vi åt en fantastisk kycklingsallad med vitlöksbaguette, jättegott! Efter det åt vi kladdkaka och han öppnade presenter. Det var otroligt kul att se honom så lycklig, han fick allt han hade önskat sig och han sken som solen! När vi hängt hos honom ett tag så följde jag med grabbarna in till stan där dom drack osv osv..När jag var klar där så åkte jag till Hjulsta där jag sov hos Angiie med Matilda, eller ja okej vi dygnade, haha. Därifrån åkte vi till båten....och resten får ni läsa snart ;)
 
Det var iallafall en härlig dag, inte kallt, inte för varmt, precis perfekt!
 
 
 
 
 
 
 
 
<3
 
 
 
Hittills till tysons student





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: