what am i longing for?

| Postat i: Emis thoughts
0
Hittade en sida..håll musen över en av stjärnorna och skriv ner/fundera över det ämnet som visas. Jag höll musen över en lila stjärna där det stod ''What are you longing for?'' och ja, då svarade jag på det! Klicka här om ni har tråkigt och vill prova något nytt!
 
What am I longing for?
Det jag verkligen, verkligen, verkligen längtar efter just nu är att få ett jobb. Har jag ett jobb så har jag rutiner. Jag slipper vara uppe till 4-5 på morgonen, slipper sova bort hela min dag och jag slipper vara så energilös.
Man går upp, äter frukost, jobbar, kommer hem, myser, äter, duschar och sover. Tyyyyyyyyp. Sen har man två dagar där man kan göra exakt vad man vill. Hur nice? När jag får jobb vill jag kunna ge min mamma pengar så att vi allid har mat på bordet.. Sen har man ju funderat på att lämna fågelboet, bli vuxen, hitta en roommate kanske, hehe. En sak som jag verkligen vill är att spara pengar till en yrkesutbildning samt resa. Jag vill se världen. Jag har alltid varit fast i denna förort och jag vill se saker, kulturer, historia, jag vill se så mycket. Utforska, uppleva. Inte bara sitta här i Vårby och se samma tråkiga saker varje dag. Jag är ingen person med många vänner eller mycket att göra förutom dansen. Det låter säkert helknäppt, men gud vad jag önskar mig ett jobb. Bara jobba i typ ett år, och sen plugga, för att sedan kanske starta ett eget företag eller arbeta med det man verkligen brinner för. You know?
Hittills till what am i longing for?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: