instagram-tips

| Postat i: Emis MakeUp obsession
0
Jag tänkte tipsa er om mina top 4 (fick det bli, kunde inte ta 3 haha) insta-favoriter när det gäller smink & skönhet!
 
 
Lindasteph - Denhär tjejen kan verkligen göra enkla men så SNYGGA sminkningar som passar hennes hudton och ansikte så så bra. Avundas verkligen hennes lätta drag med penseln, phju!
 
 
Frenchtouchofmakeup - Denhär tjejen gör mest läppar, men även ögon-makeup. Jag avgudar hennes skarpa konturer och otroliga skicklighet. Hon får det att se så otroligt lätt ut. Jag skulle LÄTT kunna gå ut med såna läppar om jag var lika duktig, haha, lite too much kanske men hallå det är så jävla BALLT!
 
 
Naye0na - Alltså den här bruden. Jag avlider lite. Hon gör väldigt mycket mörkt och ofta dramatiskt. Men jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar hennes skarpa linjer och hennes otroliga skicklighet med att allt verkligen ser FÄRDIGT ut. Som ''konstnär'' har man ofta svårt att sätta stopp och säga ''jag är klar!'' Man lägger alltid till lite smågrejer i slutet..och jag vet inte hur hon tänker men här ser det verkligen klart ut. Hon har en otrolig fantasi och jag har sååå mycket inspiration inför framtida photoshoots osv av denhär tjejen. Hon får min kreativitet att explodera lite!
 
 
Tal_peleg - Behöver jag säga något mer?!?!? Hur är det ens möjligt?! Finner verkligen INGA ORD! Hon typ GÖR mina dagar. IN OCH FÖLJ NU!
 
 
Sen har vi mina två svenska favoriter Stjima  - som gör om hela sig själv till häxor, monster, älvor, alltså hon är GALEN, har visat er förut i ett inlägg! Och såklart min favorit sedan ca 4 år tillbaka: Lindahallbergs - Ja...vad ska jag säga? Hon har ALLTID snygga makeup:er, man ser verkligen hur FET fantasi hon har genom hennes sminkningar och hon är så noggrann. Fantastiska tjejer, allihopa!
 
 
 
 
 
 
Hittills till instagram-tips





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: