ledsen tjej

| Postat i: Emis days
2
Japp, precis som rubriken säger. Förstår ni hur LEDSEN jag blev när jag såg massa fina och somriga, fräscha plagg i butikerna idag? Det enda jag tänkte på var kläderna jag har hemma som har hål, sånadär små ''fjun'' som sticker upp för att jag tvättar det enda jag använder, alla strumpor med hål i, alla tröjor som börjar bli genomskinliga av överanvändning. Känner mig verkligen så jävla fattig (vilket jag är också haha..) och min danslön måste jag ge till mamma, till mat. Nä, jag hade verkligen gråten i halsen när jag såg möjligheten till att för en gångs skull känna sig bekväm i fina kläder, kunna gå ut och må BRA, känna sig FRÄSCH. Men ja, den drömmen är ganska långt bort nu..tänk när jag gör min stora resa i sommar, kommer liksom gå runt med ihåliga kläder..Snygg tjej. Och jag mådde så dåligt när min MAMMA fick dåligt samvete över att hon inte kunde köpa kläder till mig, det ska ju inte HON må dåligt av. Åh.
 
Aja, tänkte visa er lite favoriter. Njut, o köp om ni kan.
 
 
 
 
 
 
Hittills till ledsen tjej


paui

Äsch emi, du e fin även i en potatissäck! Det kommer bättre tider. Var inte ledsen. Se den här situationen som en motivation till att göra ditt bästa, kick ass så att du kan fixa en bra inkomst. Då kommer du kunna uppgradera din garderob.

Johanna

Fin blogg :)


URL: http://liveticalifornien.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: