one love cruise 2014

| Postat i: Emis days, Emis friends&family, Emis world of dance
2
Då är man hemma igen! Jag kom hem igår och sov typ hela dagen haha. Var ska man börja då? Vår fina Angiie tävlade i dancehall-queen tävlingen första kvällen och hon var helt stört grym! Hon gjorde de sjukaste grejerna ni kan tänka er! Tyvärr räckte det inte som första plats men hon blev TVÅA i Sveriges största dancehalltävling vilket är GRYMT! Bästa Jackie från Enough blev årets Queen och det förtjänar hon! Natten fortsatte med tjejerna, sedan la jag mig i hyffsad tid, skönt! Dagen därpå var vi i Estland i några timmar, käkade, gick runt, handlade på taxfree och sedan fixade vi oss! På kvällen körde Anthony B och direkt därpå min älskade GENTLEMAN! Han var så jävla grym as usual, grät floder verkligen. SÅN LYCKA <3 Efter konserterna körde Revolution sin show och fick mycket mycket bra respons från publiken. WOHOO!! Många andra crews körde och alla gjorde ett sjuuukt bra jobb! Sen spenderade jag hela kvällen med att leta efter Jackie då hon skulle hjälpa mig med ett möte med Gentleman, när jag väl hittade henne var det rätt sent och han hade gått och lagt sig. Jag var ju självklart förkrossad och var ledsen ett bra tag..det var ju en fet chans att få tacka människan. Men men, det kommer väl fler chanser.
 
Natten spenderades på dansgolvet med mina girls där vi dansade till Dj Patuus mästerverk :') Jag och Matilda somnade runt sju och gick upp kl nio då båten skulle ''tömmas''. Ja, direkt hem och sova sen då!
Så vad ska man säga då, är jag nöjd? Jo men det är jag väl, jag fick uppleva dancehall och reggae i två dagar med människor jag älskar, och vad är en kryssning utan lite drama? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till one love cruise 2014


paui

Va nice! Nästa gång emi, nästa gång :-)

paui

Va nice! Nästa gång emi, nästa gång :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: