psykos-väder

| Postat i: Emis days
1
Hello hello! Att ni klickar er in här när det är DÖTT, tack! Jättegulligt! Nu är helgen förbi och snart kommer nästa, hehe. Jag undervisade mina småtjejer i lördags, har börjat planera en show åt dom, jättekul! Innan klassen satt jag utanför med en energidricka och jordgubbar och bara chillade, så sköööönt! Helt underbart varmt! Sen så har jag bara softat, inte gjort något speciellt! Igår hade Revolution en show i Sollentuna och det gick bara bra! Hade värsta sommar-outfiten, så gick jag av tåget och det var typ storm haha, så jäkla weird! Efteråt käkade vi på subway och sen sov jag hos min baby!
 
Yes, nu börjar vi träna inför en show i...FINLAND! Fyfan vad jag är taggad, going international haha. Nej men det ska verkligen bli jättekul, en upplevelse! Vi ska ha show den 6 juni och två workshops den 7 juni. Längtar asset av mig! WOO!
 
 
Hittills till psykos-väder


paui

hehe a man vet aldrig vad man ska ha på sig i det här landet! Va kul med Finland! Ta dom med storm emi och crewet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: