qualitytime

| Postat i: Emis days
0
Nu sitter jag här (har tagit en liten paus) och har lite kvalitetstid med mig själv. Jag tycker att det är jätteskönt att bara halv-ligga i sängen med en kopp te och en bok. Tystnad. Bara min egna fantasi och mina egna små bilder som poppar upp när jag läser och tar en klunk te. Underbart! Just nu läser jag en engelsk bok som jag köpte för längesen. Jag läser ofta några sidor sedan glömmer jag bort boken. Bad habit! Men nu så ska jag försöka..min engelska har ju blivit katastrofal. Jag brukade ju tillochmed TÄNKA på engelska. Hoho. Ska läsa lite till, sedan blir det en film och sova! Imorgon är det träning och sedan ska jag gå på jakt efter kläder till showen i finland..måste typ panta lite flaskor nu känner jag. Min lilla lön är ju slut efter alla läkemedel och så betalade jag ju dansen också. Har någon flaskor så hojjta! HAHA nä skoja...puss på er!
 
 
 
Hittills till qualitytime





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: