typ sjuk?

| Postat i: Emis days
1
Sorry sorry, har absolut inte mått bra de senaste dagarna. Jag har varit otroligt seg och kämpat med min migrän som hållt sig sen i måndags. Den vägrar gå bort alltså, har tagit alla möjliga piller vilket kanske inte är det bästa thehe, aja, får bara ge upp och vänta tills den går över. Skulle dock vara skönt om den försvann till imorgon då jag ska undervisa liksom! Tror att det har med cola-abstinens att göra haha. Har inte druckit det på snart en vecka ju, så jäkla stolt! Ingen annan läsk heller, bara vatten och saft :) I helgen ska jag bara vara med min älskling, vi har inte setts på en hel vecka pga hans jobb! Ska bli skönt <3 Kram!
Hittills till typ sjuk?


paui

Va grym du är emi! starkt jobbat med colan. Kan vara pollen också, har du kännt av det än? för ja håller på o dör! hoppas ni får en mysig helg, ni ska få ett bra filmtips till helgen av mig, the croods (animerat). asså jag dog så rolig var den!

http://www.swefilmer.com/the-croods-2013/croodarna-2013-video_44235c4e5.html




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: