31/10

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hejsan! Igår Fredag så var jag, Hana och Amanda hos Linnea, gymnasiereunion! ASKUL! Vi köpte pizza och sen drack vi lite vin och snackade massor! (Nej jag vet jag dricker inte men igår kände jag fan för det haha) Vid 22 åkte vi in till söder och försökte hitta nåt ställe med bra musik då vi ville dansa! Dock hittade vi inget och alla skildes åt. Jag mötte upp Spanien-tjejerna i stan, vilken lyckaaaaa!! Slängde ner Becca på marken av misstag hahahha (mina kramar kanske man ska akta sig för) men det vart bra iallafall! Vi Var på Amba och det var väl OK, inte den bästa musiken, menmen! Mötte upp Megas och Banne där, fick skjuts hem vid 5 och sen dess har jag bara chillat i sängen! Hade iallafall en sjuuukt rolig kväll!
 
Idag åkte jag in till stan för en middag med tjejerna, så otroligt fina människor. Tacksammast i världen för att dom finns! Vi käkade iallafall tapas och det var gott! Dock var inte restaurangen den bästa, sega, dålig service, ja, finns mycket att klaga på men jag kan iallafall avsluta detta inlägg med att säga att jag hade det mysigt iallafall! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till 31/10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: