Det flyter på

| Postat i: Emis days
0
Hejsan hejsan. Det flyter på här, yup! I fredags fikade jag och Matilda i Heron City och snackade osv. Vi drog hem till mig efter för att hämta grejer osv för vi tränade sen från 21 - 01 i danssalen, for fun! Hann fastna i en hiss också, haha alla skumma grejer händer oss tillsammans! Iallafall, vi körde bääästa korren ever, har TOTALT fastnat för den. Rysningar hela tiden nu hehe. Igår Lördag så softade jag hemma med mamma och Ossian! På kvällen åkte jag hem till Darian där det var lite folk, med Matilda. Vi stannade inte så länge men det var helt OK, funkade liksom. Glad att ja har Mati iaf! Träning idaaaag och tills dess - kolla serier, äta, sova, njuta, hähä!
 
 
Hittills till Det flyter på





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: