hej du vinter

| Postat i: Emis days
0
Hejsan hejsan! Okej, så, vad händer? Jag har varit såååå upptagen med dans alltså! Har även gått på workshop, jam, hängt med Matilda och även bokat tatueringstid (inom kort....hohooh) ja, mycket i danssalen har det blivit liksom! Vi har en minishow på g så vi övar till den nu! Måste dock vila lite, har ont typ överallt där jag inte kaaaan ha ont till showen. Buu! Idag var jag, Matilda och Angie på ett event med några vi startade förening hos (jättekomplicerat, skitsamma!) och det var en ok lördag! Vi fick fina tröjor utav dom, sjyst som fan :) Bra helg ändå! Igår tränade vi 19-01, idag 10-13 och så imorgon 18-23. Haha japp, dans dans dans! Nu ska jag sova, hohoho så nice. Puss!
 
 
 
Hittills till hej du vinter





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: