lite mycket

| Postat i: Emis days, Emis shopping
0
Halloj! Seg uppdatering, börjat bli lite så det senaste året haha, jaja! Jag har undervisat, tagit en klass i modern dans (askul!!!) shoppat lite på rea, lunchat med Becca och Hana, dampatpå min telefon som gått sönder (mitt liv är över haha) och ja, bara varit! Halloween helgen va kul, hände mycket kul! Imorgon skulle jag gå på Jah Cure konsert men det kommer nog inte bli av då jag är lite förkyld, tror inte jag pallar trycket! Tänkte visa er vad jag beställde för år och dagar sen (paketet var VÄLDIGT sent, ej okej!) hehe är sjukt glad! Beställde lite mer stenar och tillbehör till naglar, det är ju så sjukt billigt där jag nätshoppar! Allt detta gick på 98 kr!
 
 
En stipplebrush och en vanlig, bra att ha reserver, vissa foundations går ju för fasiken inte att tvätta bort :(
 
 
48 flaskor med glitter/stenar/kaviar-grejsimojs hehe. Funkar till naglar och sminkningar!
 
WOO!
 
 
Hittills till lite mycket





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: