dagarna flyger

| Postat i: Emis days
0
Japp, dagarna bara flyyyger iväg! I tisdags hade jag träning och då körde vi House med Maele! Det var sjuuukt svårt men självklart väldigt kul! Ska nog hålla mig till dancehall dock hehe. Igår fyllde mamma år, vi käkade med syrran och sen hade jag möte i Alby! Efteråt var jag i Skärholmen och vad såg jag? Att Claire's har öppnat! JAG DÖR! Jag DOG för den butiken i Spanien och alltså lyckan...dom har så SJUKT fina och kreativa grejer. Bra lösfransar, glitter, hår accessoarer, plånböcker, ryggsäckar, alltså allt ni kan tänka er. Typ som Glitter, fast MILJONER gånger bättre! Iallafall...imorgon öppnar jag på jobbet och efteråt blir det fredags-träning med Rev! Såååå nu har jag något att längta till :)
 
 
 
 
Hittills till dagarna flyger





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: