FREDAG ! ! !

| Postat i: Emis days
0
Har nog aldrig varit såhär glad över att det är fredag HAHA! Igår träffade jag Hanaaaaa, äntligen! Vi käkade en jättegod pastarätt i Heron City, yummm! Och så idag dåå...jobbdagen gick otroligt snabbt och hade ett perfekt avslut! Åkte till SKHLM efter och köpte lite saker som behövdes! Plus ett gulligt linne *oops*. Nu ligger jag i min säng och NJUTER av tystnaden (ok jag lyssnar på reggae men det är min kind of silence haha). Ska alldeles strax sova för imorgon ska jag träffa min moster Paulina och vi ska till Älvsjömässan, ska försöka fota lite så bloggen livas upp thehe, är iallafall SUPERTAGGAD! WOO! Vi hörs mer när jag e lite ledig och kan chilla vid datorn!
 
 
Hittills till FREDAG ! ! !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: