ledighet <3

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
1
Hejhejhej! Min helg har varit otroooligt bra! I lördags var jag på Bak&Choklad-mässan med Paulina, det var även Hem&Villa mässa i den stora salen. Vilken dag! Vi började med chokladprovning vid 12 och där fick man lära sig om kakao hur dom gör osv. Det var skaparen av den fina chokladen Domori. Det var intressant och spännande att få smaka på de olika pralinerna osv. Jag gillar inte mörk choklad eller så mycket kakao, men när man tog små bitar kände man att det  var REAL stuff som SMÄLTE i munnen. YUM! Vi småkäkade lite överallt och det var så sjukt gott haha, dock blev det lite för mycket så det fick vara nog med småätandet ;)  Det coolaste var att se vad mycket kreativt man kan göra med choklad & bakelser osv! Vi var en stund på Hem&Villa mässan också, alltid spännande med inredning osv. Efter det åkte vi och käkade och hade en pratstund. Min moster, alltid som en syster <3 Sen åkte jag till killen och hade myskväll! Igår var det kalas för älsklingens systerdotter och på kvällen tränade jag. NICE! Idag har jag typ bara sovit och möblerat mitt rum (blev så rastlös lol). Nu ska jag äta, puss!
 
 
Skaparen av Domori!
 
 
GODASTE chokladen med päronsmak. Jag avlider nästan.
 
 
 
 
 
 
Coola figurer gjorda av bara choklad!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hippo's! Utav sten.
 
 
Oops, suddig bild, aja!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till ledighet <3


paui

tack för bästa sällskapet! Hade sjukt roligt. Fina bilder blev det! Kram o god natt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: