världens bezta fredag

| Postat i: Emis days, Emis shopping
0
Halloj alla läsare! Igår var det världens bästa fredag! Började min dag med att shoppa med Banne! Hittade allt jag behövde från min lista (haha!) och jag är SÅ nöjd med gårdagens köp. Otroligt, hoho! Efter shoppingen åkte jag hem och fixade mig osv, sen drog jag till Darian! Vi chillade hos honom, sen kom hans vänner och gjorde oss sällskap! Jag var där ett tag, sen mötte jag upp andra vänner och jag kom innanför dörren runt 4 imorse, haha! Längesen jag hade en så fartfylld fredag, men det var nice!
 
 
Brush-Cleaner och en behållare för t.ex handsprit från Sephora
 
 
Champion mjukisbyxor, ÄLSKAR champion
 
 
Alltså världens finaste, vill köpa en till i en annan färg, är helt kär! Från New Yorker (bästa butiken ever haha)
 
 
Favvisarna! Från SkoPunkten
 
Sen köpte jag en jacka, en klänning och lite smågrejer :)
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till världens bezta fredag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: