5 grados

| Postat i: Emis days
0
Hej på er! Kom precis hem från jobbet, har varit en otroooooligt lugn dag, gick nästan FÖR segt! Blev ju inte bättre av att det är så kallt? Var ju liksom 5 grader när jag gick upp idag, usch o fy. Jag + vinter = no no. Iallafall, hur mår ni? Jag mår väl, helt okej, har varit lite mycket beslut att ta, aldrig lätt. Blir jobb imorgon igen och sedan ska jag försöka hitta på nåt kul! Blir kanske en fika med Emma eller bio med Banne, vi får se vad dagen har att bjuda på! Ska göra mitt bästa iallafall thehe. Nu tänkte jag ta ett bad, peela kroppen, ansiktet, kanske ha i lite badsalt  ( :D ? ) å bara fräscha till mig efter dessa dagar på jobbet. Man springer ju upp och ner som en galning på lagret hela tiden, tär på lilla Emi! Ni får ha en superfin kväll. Puss puss!
 
 
Hittills till 5 grados





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: