min blogg <3

| Postat i: Emis MakeUp obsession, Emis days, Emis shopping
0
Alltså åååååh det här med att jobba är inte min grej, jag hinner ju inte blogga! Nä rå, älskar mitt jobb! Har varit många jobbdagar nu, men på torsdag får jag iallafall en ledig dag :) Idag var det rätt tomt, inte så mycket kunder, så man fick göra allt i sin takt, skönt! Mötte upp mamma efter jobbet och vi käkade och handlade mat o lite sånt. Är helt SLUT nu. Ska ta en kopp te, prata lite till med Becca och lägga mig! Godnatt!
 
 
 
Nu kan jag dö lycklig. I flera veckor har jag suktat efter dessa 2. MAC vanilla pigment, GUDOMLIG! Man kan ha den som ögonskugga OOOOCH den är en PERFEKT highlighter. ÄLSKAR. Håller hur länge som helst också! MIN! :D
 
Och så en IsaDora palett med neutraliseringsfärger + en highlighter som ger så fint rosa/beige skimmer. SÅ nöjd.
 
 
Hittills till min blogg <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: