smink osv osv

| Postat i: Emis shopping
0
Sååå...jag shoppade mest smink, smycken och nagel-grejer i Spanien. Jag köpte två tröjor från Bershka också! Det finns en butik som heter BodyBell och de hade otroooolig rea på jättebra grejer så, där gick jag loss!
 
 
 
En helt underbar palett från Bourjois (samma labb som chanel) med SÅÅ bra pigment. Kärlek vid första ögonkastet! 100 (!!!) svenska kronor.
 
 
En grön kajal & brun-aktig läppenna!
 
 
Massa nagelgrejer bara hehe. Otroligt snyggt glitter, en såndär pinne (nagel-verktyg för att måla roliga grejer osv) oooo nagellack!
 
 
Trebens-fransar för ett mycket bra pris på Claires (som förövrigt är min absoluta favoritbutik tills jag dör för dom har verkligen ALLT, japp!)
 
 
En tom ask från KIKO, en grön-grå skugga och ännu en grön eyeliner, loooove green :)
 
Inte världens bästa bilder I know, men äsch! Sen köpte ja lite smågrejer som örhängen, dekorationsglitter, doft till mitt rum osv. Mycket nöjd med Spansk shopping :)
 
 
 
 
Hittills till smink osv osv





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: